Dinner at Pure Passion in Marocco

Last day in Marocco – My thoughts on the City

Mike AfsharianMike Afsharian skaermbillede-2016-11-22-kl-19-34-33  Mike Afsharianfullsizeoutput_a02

Lige fra da jeg ankom til lufthavnen i Agadir ( Marokko) var jeg klar over at det ville blive en god rejse. Jeg skal ikke kunne sige om det var stemningen i flyet mellem os bloggere eller de hyggelige samtaler jeg havde med min veninde Isidora på flyet. Men jeg havde den helt rigtige mavefornemmelse omkring denne rejse. Da vi ankom til hotellet og fik checket ind i vores værelser, blev jeg endnu engang bekræftet i hvilket god rejse dette ville blive. Hotellet var så smuk, selvom det var om aftenen vi ankom, så lyste poolen op og palmerne svejede i måneskinnet.
Næste morgen tog vi hen til hotellets morgen buffet som har ALT hvad du kunne ønske dig. Der var en dame der stod og kun lavede omletter, som virkelig var de bedste.
Vi fik første dag besøgt et lokalt marked som i kunne se i min Video Blog. Derefter stod den på fritid i hotellet, hvor Isidora og jeg fik udforsket dette store flotte hotel og lokal området. Dag 2 og 3 blev brugt for at blive på hotellet og udforske lokal området og bare en og skær at få afslappet og gjort sig mentalt klar til man skal tilbage til kolde Danmark.

Jeg har hygget rigtig meget med de andre bloggere og lært et par nye at kende. Først om fremmest af denne ferie virkelig stresset mig af efter jeg de sidste par uger havde fundet mig i et lidt svært sted personligt. Så det er en glad mig der tager tilbage til Danmark og er klar til at fortsætte hvor jeg slap i København

This trip has been such a relaxing and fin trip! I have had the opportunity to meet some new people and best of all, I have had some Mike time and some time to relax and just de-stress. From the moment we checked into the hotel I have had a great time, and the Staff here at Atlantic Palace has been amazing to me! They are so sweet and always helpfull when you need them. Everything from the food to the rooms has be so nice. I would recommend anyone that like to relax and to travel and enjoy the sun to take a visit to Agadir which is a city in Marocco